kvalitně svítit, a přitom ušetřit!...vítejte v době LEDové !
...nevyznáte se v současné džungli nabídek LED zdrojů a svítidel?
...nepoznáte kvalitu, nebo nevíte na co si při výběru dát pozor?
...chcete šetřit na výdajích za el. proud a potřebujete poradit, jak optimálně přejít na LED zdroje světla?...pak jste u nás správně...
Nově otevřeno výdejní místo e-shopu na adrese: Pražská 47/12 A, Liberec.( v Residenci SALVIA - průchod / pasáž domem 10/135)
Na této adrese lze také zakoupit LED zdroje či LED svítidla bez předchozí objednávky, po telefonické domluvě na
tel: 608 073 722.
1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ
Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.
2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB
Náš e-shop Vám nabízí možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku, telefonu, e-mailu, či písemně na naší webové adrese.
Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Rozměry, váha, výkony, kapacita a ostatní údaje uvedené na našich stránkách, v katalozích, prospektech a jiných tiskovinách jsou údaji nezávaznými a vycházejícími z údajů výrobců. V případě nesrovnalostí Vás samozřejmě budeme kontaktovat.
Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky a zároveň řádně vybavené českými návody k obsluze, záručními listy a seznamy pozáručních servisních středisek je-li to pro daný druh zboží obvyklé.
Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím. V jednotlivých, zejména cenově náročnějších případech, si prodávající vyhrazuje právo k vzniku smlouvy potvrzením objednávky nejlépe osobně nebo telefonicky a úhradu finanční zálohy kupujícím.
V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo k výrazné změně kurzu zahraniční měny US$, €, nebo ke změně ceny či dodávaného sortimentu ze strany dodavatele, má naše firma právo objednávku po dohodě s kupujícím modifikovat nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit. Stejné oprávnění si vyhrazujeme i v případě, kdy výrobce přestane dodávat objednaný produkt nebo přivede na trh novou verzi produktu popřípadě výrazným způsobem změní cenu produktu.
3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY
Objednávka je přijata do 24 hodin, o čemž je objednatel informován automaticky e-mailovou zprávou.
Potvrzení objednávky Vám zašleme e-mailem po prověření objednávky a stavu skladu a prověření možností dodání.
O odeslání budete taktéž informováni e-mailem.
V případě jakékoliv nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.
4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY
Každou objednávku můžete během 24 hodin zrušit a to telefonicky, či e-mailem a to bez udání důvodu. Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží či služby.
5) BALNÉ A POŠTOVNÉ
Objednané zboží Vám zašleme poštou jako dobírku nebo doporučeně platbou předem na účet. V případě, že jste z Liberecka a zvolili jste osobní odběr, budete o možnosti odběru informováni telefonicky nebo emailem. Je-li zboží skladem, je to nejrychlejší způsob realizace dodávky. Je možno zvolit i jiný způsob dopravy a to dle specifikací jednotlivé objednávky. Cena poštovného je stanovena dle výběru dopravy a hmotnosti zboží od 120,- Kč (Dobírka je za příplatek 40,-Kč) a neovlivní ji ani Vaše žádost o spěšné doručení zboží, které je skladem.
Možnosti doručení:
· Osobní odběr
Vyzvednutí u prodejce - Zdarma!
· DPD
Odesíláme max. do 5 prac. dnů. - 120,00 Kč (s DPH)
· DPD dobírka
Odesíláme max. do 5 prac. dnů. - 160,00 Kč (s DPH)
6) TERMÍN ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY
Objednávku vyřídíme odesláním ve lhůtě 5 až 10 dnů, není-li uvedeno jinak. V případě, že některé zboží nebude skladem, budeme Vás neprodleně kontaktovat.
7) VRÁCENÍ A VÝMĚNA ZBOŽÍ
Jako kupující při nákupu přes internet máte právo podle novely občanského zákoníku č. 367/2000 odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodnete, nepoškozené zboží bez známek užívání nebo opotřebování, v původním obalu pošlete zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání).
V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme za jiný druh. Stačí nás kontaktovat telefonicky nebo emailem a zboží zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu. Náklady spojené s výměnou nese v plné výši kupující. (Poštovné zpět k Vám, popřípadě doplatek ceny zboží a to formou dobírky.)
9) REKLAMACE A ZÁRUKA
Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Veškeré zboží před balením a expedicí prochází kontrolou nepoškození a odzkoušením funkčnosti.
Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout a odzkoušet tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně oznámit naší firmě emailem. Za vady vzniklé přepravcem neručíme. Pokud bude přepravní obal poškozen či dokonce otevřen máte právo balík nepřevzít a zodpovědnost nese přepravce.
Na převážnou většinu zboží z našeho sortimentu se vztahuje záruka v délce zákonné lhůty 24 měsíců (spotřebitelská ochrana), pokud není uvedeno jinak. V obchodním vztahu mezi podnikatelskými subjekty (užití IČ) prodejce odpovídá ze zákona pouze za vady, které má věc v okamžiku převzetí (a to i když se projeví později). Doporučujeme tedy zboží po obdržení překontrolujte, případné zjištěné závady (které lze kontrolou zjistit) bez zbytečného odkladu reklamujte.
Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
Záruka se nevztahuje na:
a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním
Postup při reklamaci:
1) informujte nás o reklamaci telefonicky a e-mailem, či písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (NE na dobírku) na naši adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, Vaši adresu, popř. další kontakty
4) kopii dokladu o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě (kopii faktury)
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou. V případě delších reklamací, Vás budeme neprodleně informovat o stavu reklamace.
Ing. Michal SALAČ – all4led.cz
Pražská 47/12A
460 01 LIBEREC
Tel.: +420 773 822 900
Zákony a předpisy:
- zák. č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání
- zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů
- zák. č. 40/1964 Sb., občanský zákoník
- novela občanského zákoníku č. 367/2000